Monday 12 August 2013

Kairo -Yusuf Qardawi, agen Mossad! Asma Ben Kada, anggota parlimen Aljazair yang juga sekaligus mantan isteri Sheikh Yusuf Qardawi dalam sebuah pernyataannya mengatakan bahawa mantan suaminya itu adalah seorang agen Mossad(dinas intelejen Israel).

Dikatakannya, Sheikh Qardawi,- saat ini menjawat sebagai presiden Unik Ulama Muslim Internasional,- pernah melakukan kunjungan ke Tel Aviv pada awal 2010, dan hingga saat ini "Sheikh" tetap melakukan hubungan rahsia dengan dinas intelijen Zionis dan fasih berbahasa Ibrani. Oleh kerana itu, Hamad bin Khalifa Al Thani(Amir Qatar sekutu dekat Israel) tertarik untuk merekrutnya, kata Asma Ben Kada.

Menurut Asma, dalam perekrutan itu, Emir Qatar mengambil banyak keuntungan dari posisi Sheikh Qardawi di Liga Muslim Dunia, untuk menjalankan projek Amerika-Zionis yang di dukung partai Rasis Israel Knesset.

Sumber yang sama mengatakan, Sheikh Qardawi telah menerima beberapa sertifikat penghargaan dari Kongres AS, di mana majoritinya adalah Zionis. Penghargaan itu diberikan kepada Qardawi kerana ke-mampuan-nya dalam melaksanakan agenda AS-Zionis di dunia Arab dan Islam secara masif dan sistematis.[deleteisrael].

sumber: tuniscope.com/

0 comments:

Post a Comment

Site search

    Quotes

    'Do the best bcoz u are the best from the best' ~Hana Zaka~